Thursday 3 Poush, 2071 |
Menu

समाज

सूर्य अस्त, महानगर मस्त

  • २१ बैशाख, २०७०
  • शिशिर वैद्य
  • DISQUS_COMMENTS
(0 votes)

हे अयला छ गुली बाँला
लयतासाँ छ हे, तँचासाँ छ हे
दुःख हे न छ हे, सुख हे न छ हे
सिसाँ म्वासाँ न्ह्याब्ले न छ हे
हे अयला छ गुली बाँला........
अन्जान कविका यी हरफले अयला (रक्सी)लाई सुख–दुःख, मृत्यु–जीवन सबै समयको उपयुक्त साथी रूपमा वर्णन गरेको छ। मदिरा, रक्सी, ठर्रा अनेक नाम रहेको अयला सन्ध्याकालीन जमघटको भरपर्दो साथीका रूपमा काठमाडौं उपत्यका निकै प्रख्यात छ। महानगरका गल्ली गल्लीमा नेवारी खाजासहित लोकल अयलाको स्वादमा रमाउन चाहनेका लागि थुप्रै खाजा घर भेटिन्छन्। 'भट्टी' उपनामले प्रख्यात यी खाजाघर सभ्य महानगरबासीका दृष्टिमा भने लोकनिन्दनीय केन्द्र हो। तर यी भट्टी काठमाडौंको पहिचानमध्ये एक हो। लोकल स्वाद र लोकल माहोलको आनन्द यिनै स्थानमा प्राप्त हुन्छ। पारखीहरू यस्ता स्थानको स्वाद कुनै अन्य उच्चस्तरीय रेस्टुरेन्टले दिन नसक्ने ठान्छन्। भट्टी शब्द आजभोलि खासै चलनचल्तीमा छैन, धेरैजसो भट्टी खाजाघर वा तुच्चा छेंमा परिणत भएका छन्। 

महानगरमा भट्टीसहितका दुर्नाम गल्ली थुप्रै छन्। तिनै दुर्नाम गल्लीका भट्टीले थुप्रै प्रख्यात गीत, कविता तथा अन्य सिर्जनामा मद्दत गरेको छ। रक्सीका सौखिन गायक, लेखक, कवि, कलाकारले यिनै गल्लीमा आफ्ना सुमधुर, कर्णप्रिय, कालजयी सिर्जनाका खाका तयार पारेका छन्। गायक, लेखक, कविलगायत अन्य थुप्रै कलाकार तथा समालोचकको साँझ यस्तै भट्टीहरूमा बित्ने गरेको थुप्रै उदाहरण न्छन्। मासं गल्ली, झोछें, कमलाक्षी, असन, भोटाहिटी, महाबौद्ध, मख्खन लगायतस्थान प्रख्यात एवं प्रसिद्ध गीत, कविता र कृतिका साक्षी हुन्। तर महानगरका अघिल्लो पुस्ताका यी दुर्नाम गल्ली अहिले परिवर्तित भएका छन्। भट्टी पसल बिलाउँदै गएका छन् वा नेवारी खाजाघरमा परिवर्तित भएका छन्। सिर्जनाका ठाउँ हल्ला र मनमुटावले लिन थालेका छन्। तर पनि महानगरको मौलिक पहिचान बोकेको 'भट्टी कल्चर'ले नयाँ–नयाँ गल्लीमा आफूलाई स्थापित गर्दै लगेको भेटिन्छ। पुराना पुस्ताका मानिस यी नवभट्टीहरूलाई स्वाद र संवेदनाहीन स्थान सम्झन्छन्। तर समय र पुस्ता फेरिएअनुसार नयाँ पुस्ताले पनि भट्टीको आफ्नै प्रकारले आनन्द लिइरहेका छन्।
महानगरको प्राचीन सहरभित्रका ऐतिहासिक गल्लीमा आफ्नो अस्तित्व कायम राख्दै आएका केही भट्टीमा अझै पनि उस्तै स्वादको आनन्द लिन पाइन्छ। पुस्ता परिवर्तित भए पनि स्वादको निरन्तरताले यी भट्टी अझै सन्ध्याकालीन आकर्षणको केन्द्र हुने गरेका छन्। झोछें, कमलाक्षी, असन, त्यौड, ज्याठा, मासंगल्ली, न्ह्योखालगायत स्थानमा पुस्तौंदेखि चलिआएका भट्टी र खाजाघरले महानगरबासीका पुराना र नयाँ ग्राहकलाई उही स्वाद पस्किने गरेका छन्। राँगाको मासुका परिकारका धनी यी भट्टीमा लोकल अयलालाई साथ दिन भुटन, छोयला, कचिला, म्ये, खाग्व, न्ह्येपु, टिस्यः, दायकुला, स्यें, च्वःही आदि अनेक सितन पाइन्छन्। चतामरी, वः लगायत अन्य थुप्रै भेज आइटमले मासु नखाने तर अयला पिउनेलाई पनि साथ दिने गर्छ। पहिले पहिले नेवार, तामाङ, शेर्पालगायत मंगोलियन परिवारका बाहेक बाहुन, क्षेत्री पनि भट्टी पस्न हिच्किचाउँथे। तर सिर्जना, संगत र स्वादका लागि लुकीलुकी भट्टी पस्ने बानी लागेकाले भट्टी कल्चरमा सबैलाई समाहित गरिदिए। आजभोलि यस्ता स्थानमा सबै जात र वर्गका मानिसको आउजाउ हुने गर्छ। पाँच रुपैयाँको एक गिलास घुटकाएर एक टुक्रा छोयला टोकेर हिँड्नेदेखि घन्टौं बसेर सम्पूर्ण खानाको आनन्द लिने पनि यी भट्टीमा पुग्छन्। लोकल रक्सी (अयला)को स्वाद उच्चस्तरीय विदेशी ह्विस्कीभन्दा राम्रो मान्छन् उनीहरू। भट्टीलाई घृणा र हेयका दृष्टिले हेर्ने समाज यहींको छोयला भनेपछि हुरुक्कै हुने गर्छन् र आफैंलाई प्रश्न गर्छन्– घरमा बनाएको किन यस्तो हुँदैन?
महानगरभर छरिएका भट्टीहरूलाई आजभोलि सम्मानपूर्वक नेवारी खाजघर भन्ने गरिन्छ। दिउँसो खासै चहलपहल नहुने यस्ता स्थानमा साँझ परेपछि निकै भिड लाग्छ। तर मापसे चेकिङका कारणले आजभोलि यी भट्टीहरू समस्यामा छन्। भित्री सहरका स्थानीयबाहेक मापसेकै कारण ग्राहक आउन छाडेका छन्। बस्ती विस्तारसँगै बढेको काठमाडौंको परिधिलाई भट्टीको आनन्द दिन महानगरका सबैजसो वडामा यस्ता खाजाघर बढेका छन्।
बिनाविज्ञापन चर्चित हुने यस्ता भट्टी काठमाडौंमा मात्र सीमित छैनन्। देशका हरेक कुनामा फैलिएका छन्। त्यसैले त नेपाल र नेपालीलाई चिनाउने क्रममा 'सूर्य अस्त, नेपाल मस्त' जस्ता टुक्काको प्रयोग हुने गर्दछ।

बढी यात्रु नबोक्न, दुई चालक राख्न परमादेश

नेपालगन्ज-पुनरावेदन अदालत, नेपालगन्जले सिट क्षमताभन्दा बढी यात्रु नबोक्न र लामो दुरीमा दुई चालक राख्न यातायात व्यवसायीका नाममा निषेधाज्ञासहित परमादेश जारी गरेको छ।यातायात व्यवस्था समिति बाँकेविरुद्ध परेको रिटमा बुधबार सुनुावइ गर्दै...

जीप व्यवसायी ३२ दिनपछि अपरहणमुक्त

जीप व्यवसायी ३२ दिनपछि अपरहणमुक्त

लहान/राजविराज-लहान–३ का गुरुदयाल महतो ३२ दिनपछि बुधबार बिहान भारत मधुवनीको कुरिवनबाट प्रहरी सक्रियतामा अपहरणमुक्त भएका छन्। उनलाई अपहरणकारीले कुरिवनको चौरमा ल्याएर आफूलाई जिम्मा लगाएको दाइ रामदयाल महतोले बताए।

बाढीपीडित पुनःस्थापनामा अन्योल

बाढीपीडित पुनःस्थापनामा अन्योल

दाङ-बाढीले विस्थापित गरेको चार महिना बितिसक्दा पनि सरकारले पीडितको पुनःस्थापनाका लागि अझै तयारी थालेको छैन। पुनःस्थापनाबारे हालसम्म योजनै नबनको उच्च सरकारी अधिकारी नै बताउँछन्। पुनःस्थापनासम्बन्धमा विषयगत मन्त्रालयहरूबाट मन्त्रिपरिषद्मा योजना नै...

‘नानीलाई नचिनेकासँग च्याट गर्न नदिनू'

‘नानीलाई नचिनेकासँग च्याट गर्न नदिनू'

काठमाडौं-नचिनेका मानिससँग आफ्ना नानीहरुलाई फेसबुकमा च्याट गर्न नदिनुस्। तपाईंका नानीहरु अनावश्यक अपराधमा फस्नेछन्। महानगरीय साइबर अपराध अनुसन्धान सेलका प्रमुख प्रहरी निरीक्षक पशुपति रायले एनप्याब्सन केन्द्रीय कार्यालयमा स्कुलका कम्प्युटर शिक्षक तथा प्रधानाध्यापक...

आरक्षित सिट नछुट्याउने हजार चालकमाथि कारबाही

काठमाडौं-सार्वजनिक सवारीमा आरक्षित सिट कार्यान्वयन नगर्ने एक हजार ८२ चालक कारबाहीमा परेका छन्। महानगरीय ट्राफिक प्रहरी महाशाखाले उपत्यकाका विभिन्न स्थानमा गरेको अनुगमन र जाँचका क्रममा नियम कार्यान्वयन नगर्ने चालक कारबाहीमा...

योजना माग्दै महानगर

काठमाडौं-काठमाडौं महानगरपालिकाले विकास निर्माणका योजना वडामार्फत माग्न थालेको छ। राजनीतिक संयन्त्रसहितको बैठकमा वार्षिक नीति तथा कार्यक्रममा समेट्न स्थानीय क्षेत्रमा गर्नुपर्ने भौतिक, वातावरणीय र सामाजिक विकासका योजना निर्माण गर्न जनताबाट सुझाव...

हिमपात पश्चात् मुस्ताङ तीन दिनदेखि अन्धकारमा

मुस्ताङ–जलविद्युत्को नहरमा हिउँ जमेपछि तीन दिनदेखि मुस्ताङ अन्धकार बनेको छ। विद्युत् आपूर्ति ठप्प भएपछि टेलिफोन, मोबाइल, इन्टरनेट र स–साना उद्योग सञ्चालनमा आउन सकेका छैनन्। जिल्लाको एक मात्र सञ्चारमाध्यम रेडियो मुस्ताङको...

विद्यालयको अनिमितता र छली रोक्न सफ्टवेयर

इलाम-विद्यार्थी छली र अनियमितता रोक्न जिल्ला शिक्षा कार्यालय इलामले विद्यालयमा एजुकेसन म्यानेजमेन्ट इन्फरमेसन सिस्टम (इएमआइएस) सफ्टवेयर लागू गरेको छ।